niedziela, 13 marca 2011

Słowem wstępu

Witajcie ;)

W swoim życiu przeczytałam już wiele, jednak nigdy nie miałam okazji na bliższe spotkanie z literaturą klasyczną (a może po prostu wtedy do niej nie dojrzałam?). Przyszedł czas na nadrobienie zaległości i moje czytelnicze 'klasyczne' plany na najbliższy czas to:

Jane Austen- Duma i uprzedzenie, Rozważna i romantyczna (wstyd przyznać, ale dawno temu zaczęłam i po krótkim czasie porzuciłam)
Charlotta Bronte- Dziwne losy Jane Eyre
Emily Bronte- Wichrowe wzgórza
Lewis Carroll- Alicja w Krainie Czarów
Edith Nesbit- Domek przy torach
Ernest Hemingway- Komu bije dzwon
Lew Tołstoj- Anna Karenina
Molier- Skąpiec
Fiodor Dostojewski- Zapiski z martwego domu

Książek jest 10, mam nadzieję, że do końca 2011 uda mi się przeczytać wszystkie. A tymczasem- lecę czytać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz