piątek, 4 lutego 2011

Początkowo

Już jakiś czas temu zapisałam się do tego wyzwania i tak czekało na swoją kolej ;)
Tak patrzyłam na listę i myślałam co by tu ;)  Trochę już czytałam książek z tej listy, ale i tak pewnie do nich będę wracać ;)

Do tej pory przeczytałam:

  1. Przygody Piotrusia Pana – J. M. Barrie
  2. Czarnoksiężnik z Krainy Oz – Frank L. Baum
  3. Mała księżniczka – Frances Hodgson Burnett
  4. Tajemniczy ogród – Frances Hodgson Burnett
  5. Opowieść wigilijna – Charles Dickens
  6. Przygody Olivera Twista – Charles Dickens
  7. Książę i żebrak – Mark Twain

Taaaak… To tyle z tych co pamiętam.

Teraz mam do czytania dwie książki, a mianowicie:

  1. Baśnie – Hans Andersen
  2. O czym szumią wierzby – Kenneth Grahame


Co będzie dalej zobaczymy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz