środa, 1 września 2010

Organizacyjnie - propozycja

Kochane,
serce mi roście z każdą przybywającą uczestniczką. Nawet nie wiecie, jaką wielką frajdę sprawia mi czytanie Waszych wypowiedzi. Jeszcze bardziej miło mi jest, gdy czytam, że bardzo spodobał Wam się pomysł na wyzwanie. Szczerze powiedziawszy - miałam raczej marne nadzieje i całkiem poważnie myślałam, że sama tu sobie będę wpisywać recenzje ;)
Dziękuję Wam za to bardzo!!!

A teraz organizacyjnie:

1. banerki - zawdzięczamy Caitri, jeśli uważacie, że ten "jaśniejszy" będzie bardziej pasował jako główny - napiszcie w komentarzu - zrobimy głosowanie :)

2. baaardzo luźna propozycja ( ale skoro wyzwanie nie ma ram czasowych?) - jeżeli będziecie chciały, może będziemy też zamieszczać recenzje filmów nakręconych na podstawie tych powieści, które będziemy czytać? Można by je oznaczać etykietą - ekranizacja - nazwisko autora.
Jeśli o mnie chodzi, to ja jestem absolutną maniaczką oglądania takich filmów ( i seriali Austenowskich) i chętnie poznałabym opinie o nich innych osób - a może przy okazji dowiedziałabym się o jakichś nieznanych mi adaptacjach? co Wy na to???

7 komentarzy:

  1. druga sprawa jestem za!
    a co do banerka ciemniejszy lepszejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardziej podoba się banerek ciemniejszy. A co do filmów - nie wypowiadam się, bo jestem anty-filmowa;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mi dla odmiany podoba sie bardziej jaśniejszy, ale oba są ładne, co oczywiste bo Cait jest graficznie utalentowana bardzo.
    Co do ekranizacji jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak umieścić taki banerek na blogu? I czy to w ogóle możliwe na onecie?

    Co do ekranizacji to raczej nie obejrzę, bo mam teraz mało czasu, ale skoro nie ma ograniczeń czasowych to może za rok na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic przeciwko ekranizacjom. Sama pewnie nie będę o nich pisać, ale z chęcią odkryję ciekawe tytuły przez Was polecane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczytana - ja nie mam pojęcia, jak to zrobić na Onecie, ale może ktoś się znajdzie, kto pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z chęcią zamieszczę swoje wrażenia z filmowych adaptacji musicali. Korci mnie, aby z teatralnych (itp) także. Jako maniaczka i fanka Upiorów, Wampirów, Notre dame i innych musicali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń