piątek, 24 września 2010

Przybywam!

Jakiś czas temu z wielkim zapałem dopisałam się do listy i tak pochłonęłam się wszelkimi innymi zadaniami, że nawet czasu i okazji nie było, aby sporządzić jakiś sensowny plan działania w kwestii zapoznawania się z Klasyką Literatury Popularnej. Postanowiłam to nadrobić i oto odsłaniam rąbka tajemnicy, co zamierzam przeczytać w ramach tego bardzo ciekawego wyzwania:

Wszystkie dzieła Jane Austen i Szekspira - warto je sobie odświeżyć.
Ch. Bronte - Dziwne Losy Jane Eyre
E. Bronte - Wichrowe wzgórza
Ch. Dickens - Wielkie nadzieje
G. Eliot - Miasteczko Middlemarch
Fitzgerald - Wielki Gatsby
G. Leroux - Upiór w operze
B. Stokrer - Drakula

Nazwę ten zbiór zalążkiem, szkicem lub czymś w tym stylu - nie uznaję go za zobowiązujący, raczej za wskazówkę, o!

Za Jane Austen już się zabrałam, co widać tutaj :)

Pozdrawiam,
kreatywa.blogspot.com

______________________
Zdjęcie pochodzi ze strony janeausten.zuzik.prv.pl

1 komentarz:

  1. Klasyka... Za cel ostatnio wyznaczyłam sobie książki Jane Austen, potem Dickens, a następnie zobaczymy ;-)

    OdpowiedzUsuń